FFM – dużo więcej niż system zarządzania flotą

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Urządzenia firmy Fimap obecne są na polskim rynku od ponad 25 lat. Zaufanie klientów oraz dbałość o ciągły rozwój firmy sprawiają, że Fimap śmiało spogląda w przyszłość. Obecnie ma w swojej ofercie kolejny atut: unikatowy system zarządzania flotą, czyli FFM (Fimap Fleet Managment). I dalej pracuje nad jego ulepszeniem!

Marka Fimap zawsze była znana z niekonwencjonalnego oraz innowacyjnego podejścia do sektora utrzymania czystości. Początkowo firma specjalizowała się w produkcji automatów czyszczących, jednak z czasem, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, oferta firmy wzbogaciła się o kolejne urządzenia, tj. zamiatarki, odkurzacze profesjonalne, odkurzacze przemysłowe oraz maszyny jednotarczowe.

Troska o środowisko naturalne oraz wdrażanie nowych technologii mających na celu poprawę ergonomii, wydajności oraz żywotności urządzeń czyszczących stały się główną misją firmy Fimap. Jednym z innowacyjnych rozwiązań potwierdzających ogromną pasję, determinację oraz zaangażowanie firmy Fimap w rozwój naszego sektora jest unikatowy system zarządzania flotą, czyli FFM (Fimap Fleet Managment).

Przełom w branży
Jednym z głównych priorytetów towarzyszących przy tworzeniu systemu FFM była chęć wprowadzenia przełomowej zmiany w branży urządzeń czyszczących. Zmiany, która nie tylko miała zmienić sposób postrzegania tradycyjnego sprzątania, ale również usprawnić opiekę serwisową. Podstawową cechą systemu FFM jest zbieranie oraz archiwizowanie cennych danych pozyskanych w trakcie eksploatacji urządzenia. Wszystkie dane przekazywane przez urządzenia w trakcie pracy i postoju w czasie rzeczywistym przekształca się w cenne informacje dostępne dla użytkownika urządzenia lub serwisu przez 24 godziny na dobę.

Wystarczy aplikacja

Do obsługi systemu FFM wystarczy smartfon, zainstalowanie bezpłatnej aplikacji My.Machine dostępnej dla systemów operacyjnych Android oraz IOS lub komputer.

Aplikacja My.Machine to doskonała grafika oraz przejrzyste menu. Obsługa aplikacji jest dziecinnie prosta i bardzo intuicyjna.

Dla osób korzystających z komputera dostęp do systemu FFM możliwy jest za pośrednictwem strony internetowej pod adresem ffmpolska.pl.
Aby korzystać z aplikacji, należy się zarejestrować. Po dokonaniu rejestracji należy wprowadzić do systemu posiadane urządzenia, które identyfikowane są za pomocą numeru seryjnego. Korzystając z aplikacji My.Machine, użytkownik uzyskuje dostęp do następujących informacji:

Szczegółowe statystyki oraz pozostałe dane generowanie przez system, tj. czas pracy urządzenia przy załączonym kluczyku, czas pracy silnika szczotek, silnika odkurzacza, silnika koła trakcji, numer klucza przypisanego do danego operatora oraz szczegółowe raporty w dowolnie wybranych okresach dostępne są po zalogowaniu na stronie internetowej pod adresem ffmpolska.pl.

Dla każdego użytkownika urządzeń czyszczących bardzo ważny jest serwis, a dokładnie jego czas reakcji oraz dostępność do części zamiennych. Zbyt długi czas oczekiwania na naprawę może skutkować utratą kontraktu oraz narazić na spore straty finansowe. Dlatego też system FFM to również doskonałe narzędzie do przeprowadzenia sprawnego oraz szybkiego serwisu urządzeń.

Jak to działa?
Jeśli urządzenie ulegnie awarii lub zostanie chwilowo wyłączone z ruchu, operator lub inna uprawniona osoba informuje telefonicznie, mailowo lub za pomocą funkcji SOS najbliższy serwis o wynikłej awarii.

Po zalogowaniu do systemu FFM serwis kontaktuje się telefonicznie z osobą obsługującą urządzenie. Korzystając z aplikacji serwisant w ciągu kilkunastu sekund nawiązuje połączenie z urządzeniem, a dzięki dostępnym modułom serwisowym, takim jak telemetria, posiada możliwość weryfikacji prawidłowej pracy wszystkich podzespołów zamontowanych w maszynie.
Korzystając z telemetrii, serwis jest w stanie zdalnie odczytać w czasie rzeczywistym następujące parametry: pobór prądu oraz napięcie wszystkich silników, status pracy elektrozaworów, siłowników, pedału trakcji, czujników, pompy wody itp. W zależności od modelu może to być nawet ponad 30 punktów w urządzeniu, których poprawne działanie serwis jest w stanie sprawdzić, nie będąc przy maszynie.

Jakie to daje korzyści?
Bardzo duża liczba pozyskanych zdalnie informacji może mieć znaczący wpływ na ograniczenie nieuzasadnionych wezwań serwisu, a tym samym w dużym stopniu zredukować koszty obsługi posprzedażnej.

To nie wszystko…
Fimap, tworząc system FFM pierwszej generacji, nie zakończył prac nad udoskonalaniem obecnie funkcjonującego systemu. Prace nad systemem drugiej generacji trwały cały czas. Na dzień dzisiejszy nowy system kończy fazę testów i będzie wprowadzany do seryjnej produkcji jeszcze w tym roku. Prezentacja nowego systemu FFM odbędzie się w maju podczas targów Pulire w Weronie. Będzie on znacznie szybszy i wydajniejszy, informacje pomiędzy urządzeniem a odbiorcą będą wysyłane co sekundę (na dzień dzisiejszy jest to 5 sekund). Właściciel urządzeń lub opiekun floty będzie miał dostęp do jeszcze większej liczby danych, które pozwolą na jeszcze lepsze planowanie pracy. Rozwiązany został również problem miejsc z ograniczonym zasięgiem GSM, np. garaże podziemne.
Więcej informacji na temat prezentowanego systemu można uzyskać, kontaktując się bezpośrednio z przedstawicielem firmy FFM Polska www.ffmpolska.pl autoryzowanego partnera firmy Fimap w Polsce z siedzibą w Tarnowie Podgórnym.
Zapraszamy na bezpłatne szkolenia oraz prezentacje organizowane na terenie całego kraju.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz się na newsletter

Nigdy nie przegap żadnych ważnych wiadomości. Poinformujemy Cię o nowym wydaniu magazynu Forum Czystości. Zapisz się już teraz!