Jakość oparta na kwalifikacjach

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Branża utrzymania czystości w dużej mierze oparta jest na kwalifikacjach osób sprzątających oraz na dobrej organizacji ich pracy. Zespoły – często liczne i składające się z pracowników o różnych poziomach umiejętności –wymagają doskonałej koordynacji i perfekcyjnego zarządzania. Jest to gwarancją dobrze wykonanej usługi, a w konsekwencji – sukcesu biznesowego firmy i satysfakcji zleceniodawcy. Polska Izba Gospodarcza Czystości uruchomiła kurs na koordynatora ds. usług utrzymania czystości.

Sprawdź programy szkoleń

Polska Izba Gospodarcza Czystości szkoli kierowników zespołów sprzątających

Koordynator zespołów sprzątających w obiektach to wymagające stanowisko, w przypadku którego konieczny jest wysoki poziom umiejętności menedżerskich, merytoryki oraz kompetencji miękkich. Odpowiedzi na potrzeby klientów, koordynacja pracy zespołów oraz optymalizacja efektywności działań wymagają doskonałego przygotowania oraz usystematyzowania wiedzy. Zapewnia to pozytywne rezultaty biznesowe oraz rozwój przedsiębiorstwa. Najwyższy poziom obsługi to obecnie absolutna konieczność.

Fachowo i praktycznie

Polska Izba Gospodarcza Czystości opracowała autorski program kursu, który kształci koordynatorów ds. usług utrzymania czystości. Profesjonalne szkolenie składa się z dwóch bloków: technologicznego i menedżerskiego – łącznie 120 godzin. Zajęcia odbywają się w weekendy. Kurs zaplanowano na 10 zjazdów, z których każdy obejmuje 2 dni, po 6 godzin jednego dnia.
Blok technologiczny to praktyczne warsztaty z zakresu technologii utrzymania czystości. Przeznaczony jest zarówno dla profesjonalistów, jak i dla osób nowych w branży. Pozwala on zdobyć i usystematyzować wiedzę z zakresu metod czyszczenia, konserwacji oraz zabezpieczania zróżnicowanych powierzchni, wykorzystania środków, narzędzi i maszyn oraz procedur sprzątania specyficznych pomieszczeń i obiektów. Drugi blok – menedżerski – dostarcza z kolei absolwentom nie tylko wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa, obsługi klienta oraz kierowania zespołem, ale również rozwija umiejętności związane m.in. z samorozwojem, kreowaniem marki osobistej, opanowaniem stresu oraz motywacją.
– Kurs, którego program opracowaliśmy jako PIGC, zbudowany został w sposób kompleksowy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że branża utrzymania czystości jest wymagająca. Jednym z celów Izby jest wspieranie rozwoju biznesowego jej członków – mówi Marek Krzemieniewski, członek Rady Polskiej Izby Gospodarczej Czystości. – Wiemy, że tylko perfekcyjne wyjście naprzeciw potrzebom klientów oznacza sukces oraz zysk w branży. Profesjonalizm kadry zarządzającej przekłada się na kontrakty. Zależność jest oczywista i bardzo widoczna. Warto inwestować w jakość – dodaje.
Korzyści biznesowe z uczestnictwa w kursie opierają się na zbudowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, a także na pozytywnym wpływie na jej wizerunek. Szkoleni kierownicy natomiast – oprócz wiedzy merytorycznej – zyskują poczucie odpowiedzialności, świadomości potrzeb i procesów, a także umiejętność budowania dobrych relacji z klientem oraz w samym zespole, którym zarządzają. Przekłada się to realnie na realizację strategicznych celów firmy z branży utrzymania czystości.

Autor

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

Zapisz się na newsletter

Nigdy nie przegap żadnych ważnych wiadomości. Poinformujemy Cię o nowym wydaniu magazynu Forum Czystości. Zapisz się już teraz!